Nieuwe clubkleding

29 mei 2019 18:00

Bestuur

Voor onze leden is in samenspraak met een ledenpanel, van Tilburg Mode en sport en het bestuur een kledinglijn opgezet. Dit is geworden de Valencia lijn van Hummel. Deze kledinglijn is voor de leden en kunnen daar gebruik van maken voor onder andere hun trainingskleding

In de bijlage heeft van Tilburg Mode en Sport een speciale introductie / welkoms actie. U kunt de formulieren eenvoudig downloaden, invullen en retour mailen naar [email protected]. Van Tilburg Mode en Sport zal dan zorgdragen dat uw bestelling voor aanvang van het nieuwe seizoen af te halen is in de winkel.

Deze nieuwe Valencia-lijn van Hummel is ook te bewonderen in de winkel.

Wij hopen met deze wijziging in de kledinglijn en deze actie, voor zowel onze hoofdsponsor als onze eigen leden een win–win-situatie te hebben opgezet naar ieders tevredenheid.

Er wordt nu achter de schermen hard gewerkt om via onze site een link te maken met een web winkel met onze kledinglijn. Men kan dan met een link op onze site naar de digitale webshop en online de gewenste kleding, tassen etc bestellen. Na bestelling liggen deze klaar in de sportwinkel afdeling bij van Tilburg mode en sport. De verwachting is dat dit medio augustus / september gereed is.

Bron: Beeld: Oleg Laptev via Unsplash.com

Algemene mededeling Kledinglijn Samenwerking Van Tilburg