Peelkorf alweer tegenstander korfbalsters

7 april 2018 19:45

Aanstaande zondag mag Prinses Irene alwéér het duel aangaan tegen De Peelkorf. Aan het eind van de zaalcompetitie werden 3 promotie/degradatiewedstrijden gespeeld, waarbij Prinses Irene aan het langste eind trok. Nu staan ze weer tegenover elkaar, maar dan voor de veldcompetitie. Het duel eerder dit seizoen werd gewonnen door De Peelkorf met 10-16. Gaan onze korfbaldames nu wel de punten mee naar Nistelrode nemen?

De Peelkorf staat op een 7e plaats met 3 punten en zal er alles aan doen om voor de winst te gaan. Echter heeft Prinses Irene de winst van de promotie/degradatiewedstrijden op zak dus zal vol vertrouwen en strijdlust het duel aangaan. De oranjehemden beschikken over betere kwaliteiten, maar dit zal dan wel in doelpunten omgezet moeten worden.

Zoals al eerder benoemd werd zijn de korfbalsters al gegarandeerd van klassebehoud. Dit in verband met de herindeling van de poule in 2018-2019. Voor coach Arno Theunissen dus een mooie gelegenheid om zijn team met nieuwe tactieken het veld op te sturen. Het is zaak om collectief te groeien, zodat er volgend jaar meer winstpunten behaald gaan worden.

De wedstrijd start om 13.30 uur op sportpark De Vlies in Ysselsteyn en staat onder leiding van Dhr. J.D. de Leeuw.

korfbal 1 Prinses Irene voorbeschouwing Prinses Irene 2018