Korfbalster starten zaalcompetitie

15 november 2019 22:45

Zondag 17 november start de eerste zaalwedstrijd voor de korfbalsters. Be Quick is de tegenstander en geen onbekende voor Prinses Irene. Be quick staat in de buitencompetitie 3de in hun poule en prinses Irene 2de in de andere poule, dit belooft dus een spannende wedstrijd te worden.

De korfbalsters hebben een goede voorbereiding gedraaid in de zaal. Met twee oefenwedstrijden waar elk meer dan 20 doelpunten werden gescoord zitten ze in een goede flow.

Be Quick was vorig jaar in de kruisfinales de tegenstander. Deze wedstrijd werd overtuigend gewonnen door de korfbalsters uit Nistelrode.  Be Quick is dus gewaarschuwd en de meiden gaan opnieuw met vol vertrouwen de wedstrijd in.

De wedstrijd staat onderleiding van E.F.H Mulder en wordt gespeeld om 15.05u in sporthal De Geer te Geffen. Supporters zijn welkom om de korfbalsters richting de winst te steunen.

2019-2020 korfbal 1 Prinses Irene