Korfbalsters treffen Swift in Velden

18 oktober 2019 14:00

Aanstaande zondag spelen de korfbalsters hun laatste veldwedstrijd voordat ze weer overgaan naar de zaalcompetitie. Nadat ze vorige week hebben verloren is het extra belangrijk om een goed resultaat neer te zetten. De dames reizen af naar Velden en nemen het daar op tegen Swift.

Bij de eerste competitiewedstrijd stonden de teams ook al tegenover elkaar. Toen wist Prinses Irene met overtuiging te winnen van Swift. Echter biedt dit geen garantie voor aanstaande zondag. De teams in de competitie zijn namelijk erg aan elkaar gewaagd. Afgelopen zondag verloor Prinses Irene van Astrantia/Ona, maar Swift won eerder in de competitie wél van deze ploeg.

Gezien het verlies van Swift eerder in de competitie kan Prinses Irene een ploeg verwachten die uit is op revanche. Maar ook voor Prinses Irene is winst van belang. Prinses Irene staat nu op een gedeelde 2e plaats met 6 punten en de nummer 4 heeft maar één punt minder. Bij winst houden de dames alles nog in eigen hand voor de tweede seizoenshelft en er kan met vertrouwen toegewerkt worden naar de start van de zaalcompetitie.

De wedstrijd start om 15:00 uur op De Vilgert/Theo Lommen Sportpark te Velden onder leiding van de heer De Leeuw.

korfbal 1 Prinses Irene seizoen 2019-2020