Leones 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Leones 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

April - wedstrijdverslag - Pr IreneApril - wedstrijdverslag 2018-2019 - Pr Irene - Leones - Leones

De situatie voor het eerste elftal is er de laatste weken niet beter op geworden. Zondag wordt de inhaalwedstrijd tegen Leones gespeeld in Beneden -Leeuwen. De thuiswedstrijd (foto) eindigde in een 0-1 eindstand waarbij, niet voor het eerst dit seizoen, Prinses Irene te weinig kreeg. Let u er op dat de wedstrijd daar al om 14.00 uur begint!
Met nog vier wedstrijden te gaan is duidelijk dat, willen onze mannen niet rechtstreeks degraderen, er punten gehaald moeten worden. Nou is dat zondag geen makkelijke opgave, want Leones is een van de betere ploegen en bewijst dat door de vierde plaats die zij innemen. Dat is best knap als je bedenkt dat ze vorig seizoen kampioen werden in de tweede klasse. Vooral in de voorhoede hebben ze met Stefan de Jong, Bram Kooijmans en Dylan v.d. Ven mannen die er nu al rond de 15 of meer gemaakt hebben.
Gelukkig gaat het scoren aan Prinses Irene zijde weer wat beter dan voorheen, al is het nog niet om over naar huis te schrijven. Ook lijken enkele spelers hun vormcrisis te boven en is de ploeg weer redelijk compleet. Wie weet kan het team zondag voor een stunt zorgen op het (slechte) natuurgras in Beneden- Leeuwen. Dat is hard nodig om Oirschot Vooruit, dat vijf punten meer heeft, nog te achterhalen en zo de nacompetitie te halen.

Wedstrijd-nummer

Opstelling/selectie

Opstelling:

Staf:

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
22 apr 2019 Rhode/VSB 1 (zon) - Leones 1 (zon) co 2 - 1
14 apr 2019 Leones 1 (zon) - Nemelaer (zon) co 2 - 2
07 apr 2019 Best Vooruit 1 (zon) - Leones 1 (zon) co 0 - 4
31 mrt 2019 Leones 1 (zon) - Best Vooruit 1 (zon) co 2 - 2
24 mrt 2019 RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Leones 1 (zon) co 0 - 1