Best Vooruit 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Best Vooruit 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Zondag speelt Prinses Irene  met Best Vooruit tegen een oude bekende. De ploegen kwamen elkaar meermaals in de 2e klasse tegen afgelopen jaren. Vorig seizoen niet, want de Bestenaren waren het seizoen daarvoor gepromoveerd, net als Prinses Irene afgelopen seizoen, naar de 1e klasse, via
 de nacompetitie. Daar deden ze het best goed door op een 8e plaats te eindigen.

Dit seizoen draait het onder hun nieuwe trainer Dennis Dekkers, overgekomen van Gemert en de opvolger van Jurgen van Wanrooij, nog niet echt lekker. Wel staan ze altijd nog boven Prinses Irene met 2 punten meer op hun conto. De laatste 3 wedstrijden werden verloren, waarbij voor de 7-1 nederlaag bij Nemelaer, de tegenstander waar Prinses Irene afgelopen zondag van verloor, er uit springt. Prinses Irene heeft niet zo’n goede uitslagen gemaakt tegen Best Vooruit. In het seizoen ’14-’15 was het nog prima met 2 overwinningen 2-3 en 4-2 (foto). De 2 seizoenen daarna werd er 3 keer verloren en was er een keer een gelijkspel. De roodzwarte formatie beschikt met de 33 jarige Robin Buiks over een bijzonder gevaarlijk spits, die makkelijk scoort.

Prinses Irene  heeft in competitieverband al een hele tijd ( FC Tilburg), geen overwinning meer weten te behalen. Dinsdagavond lukte dat wel  in het bekerduel met Mifano en werden er ook 4 goals gescoord. In deze wedstrijd kregen ook een aantal spelers speeltijd die dat normaal niet krijgen. Jongeling Wout Soetekouw onderscheidde zich door 2 keer te scoren. Overigens is de volgende tegenstander  in het bekertoernooi Mierlo Hout. De 2e klasser won donderdagavond in Volkel met 2-5. Zondag ontbreken in ieder geval de nog steeds geblesseerde Robin Walk en Rolf v.d Bogaart.

Wedstrijd-nummer

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
02 dec 2018 Best Vooruit 1 (zon) - Brabantia 1 (zon) co 2 - 3
25 nov 2018 Nemelaer (zon) - Best Vooruit 1 (zon) co 7 - 1
18 nov 2018 Juliana '31 1 (zon) - Best Vooruit 1 (zon) co 2 - 0
08 nov 2018 SC 't Zand 1 (zon) - Best Vooruit 1 (zon) co 3 - 4