RKSV Prinses Irene 1 (zon) - SC 't Zand 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - SC 't Zand 1 (zon)

De hervatting van de competitie wil nog niet echt vlotten. Toch ziet het er naar uit dat er zondag weer gevoetbald kan worden. Tegenstander is SC ’t Zand uit Tilburg. De uitwedstrijd werd ruim 2 maanden geleden met 1-0 verloren.

Als er een wedstrijd is geweest waarbij Prinses Irene veel te weinig kreeg dan was het wel de uitwedstrijd (foto) tegen de “Kruikenzeikers”, zoals de inwoners van Tilburg met carnaval worden genoemd. Bijzonder was dat we later in het Brabants Dagblad lazen, dat de trainer van de Tilburgers, Jan de Hoon, sprak van een verdiende overwinning en meer kansen voor zijn ploeg had gezien dan voor Prinses Irene!? Papier is geduldig natuurlijk.

Net als bij Prinses Irene verloopt het seizoen voor de Tilburgers ook moeizaam, maar ze hebben altijd nog het dubbele aantal punten van onze mannen. Je kan dan ook rustig spreken van een sleutelwedstrijd komende zondag. Eigenlijk is winst voor de Oranjes noodzakelijk om wat uit de degradatiezorgen te komen.

Zoals we eerder schreven heeft de ploeg in de eerste wedstrijden van het seizoen te weinig punten gepakt waar dat zeer goed mogelijk was. Vanaf half november gaat het zeer moeizaam en is het vertrouwen weg. ‘ N overwinning zondag kan alles veranderen. Wel willen de supporters een elftal zien dat knokt en als team optreedt. Jezelf ondergeschikt maken aan het teambelang,  met daarnaast veel inzet en met saamhorigheid kom je zo’n moeilijke situatie te boven. Vorig jaar begon de opmars in de 2e klasse eigenlijk pas echt na de winterstop. Er zijn nog genoeg wedstrijden om het seizoen nog te doen slagen. Dat moet iedereen zich realiseren! Kom op mannen strijdt zondag voor elke meter vanaf het begin, dan dwing je het geluk ook af!!

Kleedkamer

1.
4.

Wordt gespeeld op veld