FC Tilburg 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

FC Tilburg 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Voor het 1e elftal staat er niets meer op het spel, nu degradatie definitief is. Toch zal het team aan zijn sportieve plicht voldoen zo bezweren coach Ronny Everaerts en zijn spelers. Daarop hopen ook de ploegen, die net als de tegenstander van aanstaande zondag FC Tilburg, nog vechten om de nacompetitie om degradatie te ontlopen.

Lang zag het er naar uit dat FC Tilburg de ploeg zou worden, die Prinses Irene onder zich moest houden in de strijd om degradatie. Nadat die ploeg zich in de winterstop wist te versterken, werden er toch de nodige punten gepakt en vaak op  momenten dat ook onze ploeg die pakte. Daardoor bleef het verschil lang minimaal, maar de laatste weken pakten de Tilburgers een paar belangrijke overwinningen en hielden zo definitief Prinses Irene onder zich . Daardoor zijn ze nu samen met Brabantia en Oirschot Vooruit verwikkeld in de strijd de nacompetitie te ontlopen.

De thuiswedstrijd (foto)  werd door Prinses Irene met 1-0 gewonnen, maar de score had veel hoger moeten zijn, Tim van den Brand maakt de enige goal. Wat dat betreft paste die wedstrijd in het totaalbeeld van het hele seizoen, waarbij het scoren het grote manco bleek te zijn. We verwachten zondag een leuke wedstrijd, waarbij de Oranjes hun huid duur zullen verkopen en niets cadeau geven.

Wedstrijd-nummer

R.A.H.J. (Rob) Souwen

Opstelling/selectie

Opstelling:

Staf:

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
12 mei 2019 Alverna (zon) - FC Tilburg 1 (zon) co 3 - 0
05 mei 2019 SC 't Zand 1 (zon) - FC Tilburg 1 (zon) co 0 - 5
25 apr 2019 FC Tilburg 1 (zon) - SV TOP 1 (zon) co 1 - 2
22 apr 2019 FC Tilburg 1 (zon) - SC 't Zand 1 (zon) co 1 - 3