Boekel Sport 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Boekel Sport 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Zondag speelt Prinses Irene een uitwedstrijd tegen koploper Boekel Sport. Het is de 12e wedstrijd van het seizoen, na deze wedstrijd is Prinses Irene precies halverwege de competitie. Boekel Sport ligt een wedstrijdje voor op de mannen van ‘Van Tilburg Mode & Sport’. De ploeg van trainer Jans, die onlangs bijtekende, gaat als een tierelier.
De eerste wedstrijd van het seizoen (foto) was tegen onze mannen. Boekel Sport ging met de 1-3 overwinning naar huis, maar Prinses Irene was zeker niet de mindere. Uw webmaster/ verslaggever schreef in zijn verslag ‘

‘Een onnodige nederlaag, twee ploegen die zo voetballend, waarschijnlijk niet in het linker rijtje terug te vinden zullen zijn aan het einde van het seizoen’. Voor Prinses Irene gaat dat dus op, maar voor de geel zwarte formatie is het dus totaal anders gegaan. Zij regen de ene overwinning na de andere aan elkaar, terwijl Prinses Irene zichzelf steeds weer tekort doet.

Na de winterstop lijkt het wat minder makkelijk te gaan met Boekel. Zo werd tegen Avant’31 gelijk gespeeld en de uitwedstrijd tegen buurman en de nummer 2 van de ranglijst, Handel, werd afgelopen zondag met 3-0 verloren. dat waren de eerste verliespunten en nederlaag dit seizoen.
Zondag was het voor Prinses Irene wel een bijzonder zuur gelijkspel. In de slotfase werd, wederom totaal onnodig, de zege uit handen gegeven. We schreven het al eerder, bij dode spelmomenten en ook in bepaalde andere verdedigende situaties moet je de bal aanvallen en niet vanuit stilstand reageren. Die spelopvatting had al heel wat doelpunten kunnen voorkomen.
Maar het moet ook gezegd zijn dat het spel zeker niet slecht is. Zo spelend hoort de ploeg hoger te staan dan nu. Wie weet kunnen ze het zondag Boekel Sport lastig maken en een goed resultaat boeken.

Wedstrijd-nummer

J.E.H. Hodzelmans

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark De Donk
Waterval 9
5427HL BOEKEL

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam: