FC Berghuizen VR1 (zon) - RKSV Prinses Irene VR1 (zon)

FC Berghuizen VR1 (zon) - RKSV Prinses Irene VR1 (zon)

Aankomende zondag reizen onze vrouwen 142 km af richting Oldenzaal, daar gaan ze op bezoek bij hoofdklasser FC Berghuizen.

Beide ploegen wonnen hun eerste twee bekerwedstrijden en zijn al verzekerd van de knock-outfase van het  landelijke KNVB bekertoernooi. De winnaar van dit duel sluit de groepsfase af als winnaar van de groep.

In de huidige stand staat FC Berghuizen aan kop met 19 doelpunten voor en 2 tegen. Prinses Irene wist 3 keer het net te vinden, maar incasseerde tot nu toe geen enkel tegendoelpunt. Het zal een boeiende wedstrijd worden voor beide trainers. Gezien de krachtverschillen met Trekvogels vr2 en Woezik, waarvan beide ploegen wonnen, staan er nu twee teams tegenover elkaar, waarbij je nu verwacht dat de onderlinge krachtverschillen kleiner zullen zijn.

Prinses Irene zal proberen haar eigen spel te blijven spelen. Ondanks de indrukwekkende uitslagen van Berghuizen, zal hun coach Jeroen Hulsmeijers ook zijn opgevallen dat er niks is weggegeven door onze vrouwen.

Voor Prinses Irene zal het een mooi meetmoment zijn. FC Berghuizen is een tegenstander die speelt in de hoofdklasse B. Coach Sangoer werkte afgelopen seizoenen hard met zijn team om ook op dat niveau (terug) te komen. Dat is (nog) niet gelukt, daarom juist goed deze wedstrijd, om te zien of deze speelwijze ook tegen zo’n sterke tegenstander goed uitgevoerd kan worden.
Berghuizen.jpg

Toernooi

Wedstrijd-nummer

A. Tafas