Eendracht '30 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Eendracht '30 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Komende zondag moet Prinses Irene naar Mook waar het,om 2 uur al, Eendracht ‘30 treft. De ploeg van hun nieuwe coach Wim Joosten, is overgekomen vanuit de 2e klasse I, waarin het 4 seizoenen uitkwam. Daarvoor speelde de ploeg hoofdzakelijk in de 4e klasse, om vervolgens na 1 seizoen in de 3e klasse (‘17/’18), naar de 2e te promoveren via een kampioenschap. Afgelopen seizoen eindigden de mannen uit Mook op de 9e plaats.

Prinses Irene is blijkbaar voor de groen-witte formatie een totaal onbekende, want op hun site lezen we dat Prinses Irene uit Schijndel zou komen? Omgekeerd geldt ook voor Prinses Irene, dat we nagenoeg niets weten. Ook op websites en in kranten vind je weinig tot geen informatie. We nemen aan dat coach Meulendijk wel wat informatie heeft ingewonnen bij zijn relaties.

Prinses Irene is goed begonnen aan de competitie, al waren de tegenstanders nou ook niet van een geweldige kwaliteit. Afgelopen zondag was Jeroen IJff belangrijk, als invaller. Hij kopte (op foto met nr. 12) de belangrijke 1-2 binnen. bij Rhode. Sowieso verdient hij wel een compliment. Heel vaak begint hij op de bank en doet dat zonder morren. Wat dat betreft kunnen velen een voorbeeld aan hem nemen. Er staat nu een elftal dat als een echt team voetbalt en dat is wel eens anders geweest in het verleden. Geen echte uitblinkers, maar wel strijden met elkaar. De vraag is of dat zondag ook het geval zal zijn. Uw verslaggever kan zich niet herinneren dat er de laatste 5 à 6 seizoenen wel eens meer dan twee keer achter elkaar werd gewonnen. Op een of andere manier sluipt er toch snel gemakzucht en verkeerde arrogantie in het elftal. We zijn bang dat dit ook nu wel eens weer het geval zou kunnen zijn.

Als we een gokje zouden wagen dan zouden we daarom gaan voor een eentje, oftewel een overwinning voor de thuisploeg.

Wedstrijd-nummer

R. Karavla

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark De Maasvallei
Bovensteweg 61
6585KB MOOK

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam: