Heeswijk 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Heeswijk 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Zondag kunnen we op de fiets naar de uitwedstrijd die ons 1e elftal speelt. Heeswijk is namelijk de tegenstander, dus een onvervalste gemeentelijke derby. Het is al de zoveelste ontmoeting tussen de beide teams in de afgelopen decennia. Heeswijk won afgelopen zondag (0-1) weer eens, nadat dit 9 wedstrijden op rij niet meer was gelukt. Volkel was het slachtoffer. De laatste keer dat er de volle winst was dateert al van 6 november van het vorige jaar. Inderdaad dat was tegen onze eigen ploeg (foto).

Het was destijds een heel ongelukkige nederlaag in de allerlaatste minuut en ook onverdiend als je naar het spelbeeld keek. Max Sluiter kopte uit een corner raak. Voor Prinses Irene was het destijds, na 5 wedstrijden, de eerste nederlaag van het seizoen. Daarna raakte er de klad in, maar ook Heeswijk presteerde niet meer al te best.

Slechts 2 punten verschil zit er momenteel tussen de beide elftallen in het voordeel van Prinses Irene. De ploeg die zondag de winst weet te pakken doet goede zaken in deze klasse, waar, we zeggen het wekelijks, amper verschil is onderling. Met nog 6 wedstrijden te gaan is er nog van alles mogelijk voor beide ploegen zowel in de positieve als negatieve zin.

Beide ploegen zullen zondag met een goed gevoel aan de aftrap staan na de overwinningen van afgelopen zondag. Het is lang geleden dat Prinses Irene 3 wedstrijden op rij wist te winnen. Die negatieve traditie doorbreken zou mooi zijn. Of dat lukt?

Wedstrijd-nummer

I. Elsayyad

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark De Balledonk
Droevendaal 6
5473BH HEESWIJK-DINTHER

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam: