RKSV Prinses Irene 1 - Venhorst 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 - Venhorst 1 (zon)

De zondag na carnaval werd deze wedstrijd afgelast, net zoals vele anderen vanwege veel coronagevallen, daarom dus donderdagavond om 20.00 uur deze inhaalwedstrijd. Voor beide ploegen verliep het niet zo best na de afgelasting, maar daar kwam afgelopen zondag voor beide verandering in.

Venhorst pakte voor de eerste keer 3 punten in deze competitie en dat nog wel tegen koploper DAW. Overigens was dat ook de ploeg waar ze het ene puntje van voor zondag tegen hadden behaald. Heel verrassend was het misschien toch ook niet dat ze ’n keer de overwinning pakten, want tegen EVVC verloren ze weliswaar met 2-0. Maar we begrepen dat ze eigenlijk meer hadden verdiend. Van Volharding werd vorige week zondag ook maar net met 1-2 verloren. Prinses Irene pakte zondag ook de winst tegen Real Lunet.

Venhorst heeft een smalle selectie, overigens geldt dit ook voor Prinses Irene en hebben afscheid genomen van een van de sterkhouders van de club, Tom van de Bogaard. Daarnaast hebben ze de belangrijkste man van hun elftal, de veel scorende, Thijs van Sleeuwen zien wegvallen met een zware knieblessure. Dat is erg moeilijk op te vangen voor zo’n kleine vereniging, zeker als je weet dat Tom van de Bogaard ook iemand was die het net makkelijk wist te vinden.
De achterhoede van Venhorst heeft met Luc van de Bogaard nog wel een echt boegbeeld in huis, ook al speelt hij achterin, hij scoort veelvuldig bij dode momenten. Prinses Irene kan daarover meepraten!

Prinses Irene heeft het er altijd moeilijk mee, ze weten het spel van de Oranjes vaak goed te ontregelen en scoren dan vaak uit counters en dode spelmomenten. Op 2 februari 2020 speelden de ploegen voor het laatst tegen elkaar (foto), Venhorst won toen in eigen huis met 2-0. We zijn gewaarschuwd! Voor Prinses Irene is het zaak donderdagavond een goed resultaat te behalen, zodat er naar boven gekeken kan worden.

Kleedkamer

LOK. 1
LOK. 4

Wordt gespeeld op veld