RKSV Prinses Irene 1 (zon) - SVSSS 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - SVSSS 1 (zon)

Na de nederlaag afgelopen donderdagavond bij Volharding, heeft SVSSS, met nog 4 wedstrijden te gaan, het uitzicht op de titel wel verloren. Het verschil met Volharding is nu 9 punten. Sowieso gaat de ploeg van coach en ex profvoetballer bij PSV en Willem 2, Cemal Yilmaz nog wel voor een plek in de 1e klasse. Zij zijn namelijk winnaar van de 2e periode en spelen dus nacompetitie.

Uw verslaggever vond SVSSS een van de beste, zo niet de beste ploeg waar Prinses Irene dit seizoen tegen heeft gespeeld. In Udenhout  (foto) was het een rare wedstrijd. Prinses Irene kwam via een fantastisch mooi schot op 0-1 via Tim van den Brand. Daarna liet SVSSS de Oranjes alle hoeken van het veld zien. SVSSS miste de mooiste kansen en stond “slechts” met 2-1 voor bij rust. Na een tactische ingreep van Meulendijk had Prinses Irene in de 2e helft veel meer vat op de Udenhouters en kwam via een penalty van Aron van der Rijt op 2-2. De veroorzaker van de penalty moest met rood van het veld. Dat leek kat in het bakkie voor Prinses Irene, maar door 2 cadeautjes trok SVSSS uiteindelijk met 4-2 de winst naar zich toe.

SVSSS is een makkelijk scorende ploeg, de gebroeders Dekkers en Jim de Laat vormen een gevaarlijke voorhoede. Met hun aanvallende spel geven ze echter ook ruimte weg, waardoor ze ook wat tegendoelpunten incasseren, hoewel dat de laatste wedstrijden weer erg meevalt.

Voor Prinses Irene is het zaak om de huid zo duur mogelijk te verkopen en proberen, bij deze en komende tegenstanders, waaronder de toppers Volharding en DAW, een spaak in het wiel te steken. En zo dus toch een belangrijke rol te spelen in het competitieverloop.

Wedstrijdsponsor: Supporters onder de bal

Kleedkamer

LOK. 1
LOK. 4