CHC 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

CHC 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Zondag speelt ons 1e elftal in Den Bosch tegen CHC. Deze vereniging heeft als enige in deze klasse een aanvangstijd van 14.00 uur. Waarom dat zo is weten we niet, maar wees als supporter dus op tijd.

De Bosschenaren waren vooraf een van de kanshebbers op de titel. Ze hebben met Wesley Meeuwsen een spits die op het allerhoogste amateurniveau veel scoorde en ook bij voorbeeld Anour Hadouir, die furore maakte bij onder andere Willem 2 en Roda JC.  Voorin hebben ze met jongeling Mouad Hassan iemand die erg goed is en inmiddels al is vastgelegd door hoofdklasser OJC Rosmalen. Toch gaat het niet zoals coach Fatah Hadouir had gehoopt en misschien ook wel verwacht. De coach, die inmiddels al aan zijn 6e seizoen bezig is, ziet zijn ploeg te wisselvallig presteren om mee te doen om de titel. Afgelopen zondag wisten ze na 4 wedstrijden weer eens de volle winst te pakken. Dat dan wel weer tegen een van de betere ploegen in deze klasse Emplina.

Prinses Irene verloor zondag van EVVC. Het was een van de mindere wedstrijden van de Nistelrodenaren die, dat mag gezegd worden, wel bleven strijden. Dat zal zondag ook moeten, want voetballend zal CHC, met zijn individuele klasse, waarschijnlijk beter zijn. Daar moet je als team je tegen wapenen, dan is een resultaat mogelijk dat hebben al meerdere vergelijkbare ploegen laten zien. Thuis werd met 3-2 verloren, maar dat was een onnodige nederlaag. Voor Prinses Irene scoorde toen Guus Reijnders (foto) twee keer.

Wedstrijd-nummer

S.F. Bijlsma

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Sportpark De Schutskamp
de Fuik 8 10
5223KT 'S-HERTOGENBOSCH

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam: