Volkel 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Volkel 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

In deze rare (corona) tijden wordt er zondag wel gewoon gevoetbald. Hoewel gewoon? Tijdens de wedstrijd is er geen publiek welkom en is de kantine gesloten, net als in de rest van het land. Zondag in Volkel  is de gelijknamige ploeg de tegenstander van ons 1e elftal. Naast de direct betrokkenen rond het elftal, mogen ook uw verslaggever en twee bestuursleden de wedstrijd bijwonen. Wij zullen zondag U proberen via de website op de hoogte te houden van het verloop van de wedstrijd. Natuurlijk doen we dit later in verslagvorming!

Afgelopen zondag kwam Volkel niet in actie vanwege coronabesmetting. De eerste wedstrijd van het seizoen ging met 1-4 verloren tegen SVSSS, dat afgelopen zondag te sterk was voor ons 1e elftal. Volkel is van oudsher een tegenstander waar Prinses Irene het altijd moeilijk mee heeft. Vorig seizoen, het eerste seizoen voor Volkel in de 2e klasse, werd met 2-0 verloren in Volkel (foto), waarbij opgemerkt moet worden dat een 100% goal wordt afgekeurd, vanwege buitenspel. Volkel heeft afgelopen seizoenen wat versterkingen van Udi’19 gekregen. Het  maakte ondanks dat, totdat de competitie werd stil gelegd, een moeilijk seizoen door.

Prinses Irene begint ook moeizaam aan het seizoen. Zondag zal de ploeg er alles aan moeten doen om in ieder geval de hatelijk nul van de ranglijst te krijgen. Als de ploeg speelt met de inzet van afgelopen week in de 2e helft, dan is dat zeker mogelijk. Volkel is een ploeg die er altijd vol voor gaat. Bij Prinses Irene is dat vaak wat minder als men het voetballend niet weet te klaren. De spelers zullen er van doordrongen moeten zijn dat het niet meer is zoals een paar seizoenen geleden, toen er heel veel kwaliteit rond liep, de selectie breder was en er ook een paar mannetjesputters bij waren die het klappen van de zweep kenden. Als het team daarvan doordrongen is, dan kan het zondag minimaal één punt halen en wie weet zit er dan nog meer in.

Wedstrijd-nummer

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
20 sep 2020 Volkel 1 (zon) - SVSSS 1 (zon) co 1 - 4
08 mrt 2020 Volkel 1 (zon) - Berghem Sport 1 (zon) co 1 - 3
01 mrt 2020 Volkel 1 (zon) - Emplina 1 (zon) co 0 - 3
02 feb 2020 Real Lunet 1 (zon) - Volkel 1 (zon) co 3 - 1