RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Helvoirt 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Helvoirt 1 (zon)

Zondag staat er een zogenaamde 6 punten wedstrijd op de rol, als onze mannen Helvoirt in eigen huis ontvangen.  Op 19 januari (foto) stonden de ploegen in Helvoirt ook tegenover elkaar in een inhaalwedstrijd. Prinses Irene was toen oppermachtig, maar besliste pas in de slotfase de wedstrijd definitief met  een 0-3 zege.  Na deze zege werd nog gelijk gespeeld tegen EVVC, maar de laatste 2 wedstrijden werden  kansloos verloren. En werd er niet meer gescoord.

Er zijn daarvoor natuurlijk de nodige excuses aan te voeren, maar je zal toch vooral als één team strijd moeten leveren om weer een goed resultaat neer te zetten. Het is ook niet zo dat de vervangers van de geblesseerden ondermaats presteren, zeker niet. We mogen nu juist verwachten dat spelers die al jaren onderdeel uitmaken van het team, opstaan en voorop gaan in de strijd en zich ware teamplayers tonen.

Nou zit Helvoirt een beetje in hetzelfde schuitje wat betreft resultaten en stand op de ranglijst dan Prinses Irene. Misschien nog wel  een graadje erger dan Prinses Irene. Zij verloren de laatste 4 wedstrijden in competitieverband. Het is ook een ploeg waar Prinses Irene over het algemeen gunstige resultaten tegen behaalde afgelopen jaren. Laten we hopen dat dat zondagmiddag ook het geval is en onze ploeg na zondag weer de aansluiting vindt met de zeer grote middenmoot in deze klasse. De verliezer komt in zwaar weer terecht, in die zin dus een echte 6 punten wedstrijd.

Kleedkamer

1.
4.

Wordt gespeeld op veld