RKSV Prinses Irene 1 (zon) - DAW Schaijk 1 (zon)

RKSV Prinses Irene 1 (zon) - DAW Schaijk 1 (zon)

Zondag wordt, de enkele weken geleden vanwege de storm afgelaste derby, tegen DAW gespeeld. Met dit duel hebben we een aansprekend affiche. Beide ploegen ontlopen elkaar nauwelijks in de standenlijst, het belooft dan ook een interessante wedstrijd te worden tussen de twee ploegen die in het oranje-wit  spelen.

In de uitwedstrijd (foto) won Prinses Irene met 1-3, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Een beter voetballend Prinses Irene ontsnapte een paar keer in de eerste helft. Uiteindelijk waren  het Tim van den Brand en Wibe van Rooij (2x), die het verschil maakten. Daarbij moet gezegd worden dat de Schaijkenaren met het ontbreken van topscorer Corik Megens en Freek van Boekel twee sterkhouders misten.

Zondag lijkt het opnieuw een onstuimige dag te worden,  zoals we dat al weken op rij hebben. Bij Prinses Irene ontbreken nog steeds een aantal dragende spelers en er zijn er ook enkele die de carnaval niet zonder verwondingen hebben overleefd hebben we begrepen! Vraag is of die allemaal inzetbaar zijn!?

Laten we hopen dat we zondag een aantrekkelijke en sportieve wedstrijd zullen zien en dat het weer niet te veel invloed zal hebben op het spelbeeld.

Kleedkamer

1.
4.

Wordt gespeeld op veld