Real Lunet 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Real Lunet 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Deze wedstrijd is afgelast

Zondag speelt het 1e elftal, mits het weer geen roet in het eten gooit, tegen het Vughtse Real Lunet. Wie bij de start van de competitie had gezegd, dat die ploeg op de voorlaatste plats zou staan was voor gek versleten. Toch is dat het geval, al wil dat ook niet alles zeggen. Onze ploeg staat op de 7e plaats, maar heeft ook maar 3 punten meer dan de Vughtenaren. De thuiswedstrijd (foto) werd met 2-0 gewonnen door doelpunten van Tim van den Brand en Wibe van Rooij.

Vorig seizoen eindigde de ploeg van coach Simons als derde en speelde nacompetitie voor promotie. Real Lunet is een ploeg die bulkt van de individuele kwaliteiten, maar elke week weer in een andere samenstelling lijkt te spelen, door afwezigen om welke reden dan ook. De resultaten zijn dan ook erg wisselend, al lijken ze de laatste wedstrijden weer op de goede weg. Voetballen kunnen ze allemaal die spelers van Real Lunet, alleen lukt het niet altijd om de nodige teamdiscipline op te brengen. Overigens hadden ze vorig seizoen ook een wat moeilijk start, maar haalden uiteindelijk wel de 3e periode binnen. Prinses Irene is dus gewaarschuwd zondag. Real Lunet speelt op kunstgras, de veldomstandigheden zijn dan oké, alleen wordt er voor de derde zondag op rij harde wind verwacht. Je mag verwachten dat onze mannen daar inmiddels mee hebben leren omgaan. De wedstrijd  wordt gespeeld  op Sportpark Bergenshuizen, De Kikvorsch 1 in Vught.

Wedstrijd-nummer

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
08 mrt 2020 Olympia'18 1 (zon) - Real Lunet 1 (zon) co 0 - 2
01 mrt 2020 Vianen Vooruit 1 (zon) - Real Lunet 1 (zon) co 2 - 4
02 feb 2020 Real Lunet 1 (zon) - Volkel 1 (zon) co 3 - 1
26 jan 2020 Heeswijk 1 (zon) - Real Lunet 1 (zon) co 1 - 0
15 dec 2019 Real Lunet 1 (zon) - Berghem Sport 1 (zon) co 5 - 0

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd
08 mrt 2020 RKSV Prinses Irene 1 (zon) - Helvoirt 1 (zon) co 4 - 1