Helvoirt 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Helvoirt 1 (zon) - RKSV Prinses Irene 1 (zon)

Zondag wordt de competitie hervat voor het 1e elftal met de eerder tot twee keer toe afgelaste wedstrijd tegen Helvoirt. Nadat de wedstrijd al kort na de start vanwege het natte veld niet doorging gebeurde dat ook op 22 december weer. Zoals eerder gemeld hebben ze een fonkelnieuw kunstgrasveld in Helvoirt, maar de KNVB staat toe dat clubs daar niet naar uit hoeven te wijken, als ze dat niet willen.

Na een wat moeizame start heeft de Helvoirts formatie de weg naar boven weer gevonden en staan ze nu één punt boven onze mannen. In de winterstop hebben de blessures weer wat kunnen genezen. Toch zullen er zondag nog een paar spelers door blessures ontbreken, die normaal in de basis staan.
Afgelopen weekend was de hele A- selectie op een teambuildingsweekend in de buurt van Assen. Afgelopen dinsdag werd tegen Udi’19 2 geoefend. Na een 5-0 tussenstand eindigde de wedstrijd in een 5-2 overwinning. Helvoirt oefende ook. Zondag werd met 2-3 gewonnen bij 3e klasser Nieuwkuijk en dinsdag met 6-0 van fusieclub SCG’18  Sint Michielsgestel.

Zoals in de eerdere voorbeschouwingen al aangegeven zijn de verschillen tussen de clubs in de onderlinge ontmoetingen vaak erg klein. Zondag wordt het dus weer een spannende wedstrijd verwachten we.

Wedstrijd-nummer

Opstelling/selectie

Opstelling:

Wissels:

Staf:

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
15 dec 2019 Emplina 1 (zon) - Helvoirt 1 (zon) co 0 - 0
08 dec 2019 Helvoirt 1 (zon) - Olympia'18 1 (zon) co 0 - 1
01 dec 2019 Real Lunet 1 (zon) - Helvoirt 1 (zon) co 2 - 3
24 nov 2019 Helvoirt 1 (zon) - Venhorst 1 (zon) co 1 - 1