26 mei afsluiting van het seizoen

18 mei 2019 12:00

Activiteitencommissie

26 mei is het weer zover, de afsluitende kantinefeest bij Prinses irene. Hopelijk kunnen we weer van een stralend zonnetje genieten. Vanaf 14.00 uur zal het feest beginnen. Alle tijd dus om met je teamgenoten en vrienden onder genot van een drankje de wedstrijd na te bespreken en een dansje te wagen.

Een DJ van VL-Entertainment gaat er voor zorgen dat we onder wat gezellige deuntjes een mooie afsluiting van het seizoen krijgen.

Heren 1 speelt die dag om half 3 thuis tegen Rhode. Hoewel degradatie helaas niet meer ontlopen kan worden, kan de ploeg het seizoen toch een beetje positief afsluiten.
De dames van Korfbal 1 spelen om 15.00 uur een uitwedstrijd tegen Swift en ook de dames van Vrouwen 1 moeten de hort op. Zij spelen om 13.00 uur een uitwedstrijd tegen ST SV Someren/NWV Vr1.

De organisatie van het feest heeft weer een leuk thema gekozen voor de afsluiting. Wat dat thema precies is, verklappen we morgen pas via facebook. Meld je dus snel aan voor het facebook-event en blijf op de hoogte van de laatste updates. Hopelijk maken we er met zijn allen weer een onvergetelijk feest van om het seizoen op een mooie manier af te sluiten.

Psst..! Heb je geen facebook maar wil je wel op de hoogte blijven? Via facebook kun je de primeur krijgen, maar natuurlijk zullen we je ook via de website op de hoogte houden!

2018-2019 Activiteit Activiteitenkalender Afsluiting seizoen Kantinefeest