Kampioenalert: JO17-1 hoopt zaterdag al op titel

14 mei 2019 20:00

JO17-1

Een belangrijk maar vooral spannend en leuk slot van de competitie voor JO17-1. Komende zaterdag heeft JO17-1 kans om het kampioenschap binnen te halen. Op dit moment staan ze, met nog twee wedstrijden te spelen, drie punten los van de directe concurrent EVVC JO17-1. Ook het doelsaldo is in het voordeel van prinses Irene (+23 tegen +13).

Om komende zaterdag het kampioenschap dus binnen te halen moet Prinses  Irene winnen en Vinkelse concurrent punten laten liggen. Winnen beide teams dan zal prinses Irene officieus (zoals in de eredivisie) kampioen worden. Gebeurd dit niet, dan is de laatste competitie speelronde beslissend!

Prinses Irene speelt komende zaterdag om 14:45 uit bij Boekel sport, waarbij de concurrent het om 15:00 opneemt tegen Volkel (in Volkel). Het wordt dus een spannende zaterdagmiddag!

Support kunnen we natuurlijk altijd gebruiken, daarom willen we alle belangstellende uitnodigen om ons te steunen in deze belangrijke wedstrijd. De wedstrijd start om 14:45 in Boekel!

Mei - Kampioenalert - JO17-1
Bij een kampioenschap zal er een kampioensreceptie plaatsvinden. Meer informatie daarover volgt later deze week.

2018-2019 JO17-1 Jeugd Kampioenalert Voetbal