Update: JO15-2 kampioen!

11 mei 2019 12:00

JO15-2

Zaterdag 3 mei was het moment daar, de kampioenswedstrijd. Het was aan de jongens en meiden van de JO15-2 om er een mooie wedstrijd van te maken tegen SJO/VITA JO15-2.

Met een score van 5-1 is dat laatste ook zeker gelukt. Hoewel het begin wat stroefjes verliep, herpakten ze zich goed en hebben ze een mooie wedstrijd gespeeld. Ook de supporters hebben hier zeker in meegeholpen door de geweldige sfeer die ze mee hebben gebracht.

Mei - JO15-2 kampioen

Voor de kampioenen is er morgen (zaterdag 18 mei) om 17.00 uur in Nistelrode in de kantine van Prinses Irene een kampioensreceptie waarbij iedereen – ouders, familieleden, supporters – zijn uitgenodigd. Tot dan!

Wil je meer foto’s zien? Klik dan hier! Als er meer foto’s volgen, dan zullen deze worden toegevoegd aan dit album.

Bron: Beeld: Teun Bevers

2018-2019 JO15-2 Kampioen Kampioensreceptie jeugd voetbal