Kom 31 mei darten in de kantine

5 mei 2019 10:00

Webredactie

Vrijdagavond 31 mei, de dag na hemelvaart, wordt er weer een darttoernooi georganiseerd in kantine. De organisatie is in handen van een clubje enthousiaste leden en supporters van de club van wie het hartje sneller gaat kloppen van voetbal én darten. Met ervaring en enthousiasme zit het wel goed, dus het beloofd een mooie avond te worden.

De avond is alleen voor (18+) leden van Prinses Irene. Om 19.15 wordt de avond afgetrapt, de eerste wedstrijd start om 19.30 uur. Er is plek voor 35 deelnemers, maar dan geldt ook echt vol = vol. Het inschrijfgeld is maar €5,- en je kunt je inschrijven voor het darttoernooi bij Peter Pittens (06 5367 3069). Zorg er voor dat je inschrijving vóór 25 mei binnen is, want dan daarna is aanmelden niet meer mogelijk (of het toernooi moet al vol zitten).

Kom vrijdag 31 mei gezellig een pijltje gooien en meld je snel aan!
Bron: Beeld: Alexander Muzenhardt via Unsplash.com

2019 Activiteit Activiteitenkalender Darttoernooi