Kampioenalert: JO15-2 gaat nu al voor de titel

2 mei 2019 22:30

JO15-2

Een belangrijke week voor Prinses Irene JO15-2: zaterdag heeft het elftal de kans om kampioen te worden. Om dit te behalen moet de reeds ongeslagen ploeg zelf zijn wedstijd winnen én moet concurrent HVCH verliezen.

Aankomende wedstrijd neemt Prinses Irene het in eigen huis op tegen de derde plek, SJO/VITO. Onze concurrenten uit Heesch mogen het opnemen tegen O.S.S. 1920.

We kunnen alle support gebruiken en willen daarom iedereen uitnodigen om de jongens en meiden van de JO15-2 te steunen tijdens deze belangrijke wedstrijd. De wedstrijd zal om 13.00 uur beginnen. Als de JO15-2 kampioen wordt, zal de receptie voor het team zal plaats vinden direct naar de eerstvolgende wedstrijd. Ook hier is iedereen van harte welkom!

Mei - kampioenalert - JO15-2

2018-2019 JO15-2 Jeugd Kampioen Kampioenalert Voetbal