Nieuwe indeling website

27 april 2019 12:00

Webredactie

Sinds september 2017 beschikt onze club over een nieuwe website. Deze website is gebouwd door VoetbalAssist, een partij die veel ervaring en kennis heeft wat betreft website voor (met name) voetbalverenigingen. Sindsdien hebben we vele extraatjes kunnen toevoegen, al zijn deze niet altijd even zichtbaar. Het vroeg echter wel wat aanpassingsvermogen van onze leden, want de website zoals iedereen deze gewend was, die was er niet meer.

Zo kregen we vaak de feedback te horen dat de voorpagina wat druk of onoverzichtelijk was. Dat hebben we eerder deels op gelost door wat te herorganiseren, maar nu hebben we het aantal blokken verminderd. Desalniettemin zitten er wel wat beperkingen aan het organiseren van de website, deels door de bouwer maar ook omdat bijvoorbeeld sponsorblokken een zeer welkome aanvulling zijn op de inkomsten van onze sportvereniging.

Ook hebben we onder de menu-knoppen (bovenaan) het hier en daar wat anders ingedeeld. Zo is er nu het onderdeel “Veilig sportklimaat”, waarbij de club wil bijdragen over hoe we nu op positieve wijze met elkaar om kunnen gaan zodat iedereen op een fijne manier kan sporten, supporteren en vrijwilligerswerk kan uitoefenen. Daar gaan wij de komende tijd ook wat meer aandacht aan besteden op onze website in een aantal artikelen.
Maar dat is niet het enige wat er verandert is achter de menu’s. Waar eerder het menu-item “Media” was toegevoegd (waar alle foto-albums te vinden zijn), zijn nu ook de zaken rond de ledenadministratie (“Algemeen”) iets opgeschoven en zijn de activiteiten/toernooien ook wat makkelijker te vinden (namelijk via het menu “Organisatie”).

Dat er nu een aantal wijzigingen zijn, betekent natuurlijk niet dat de website stil blijft staan. Zo is de integratie van korfbal nog steeds niet optimaal, maar VoetbalAssist belooft ons herhaaldelijk dat hier op termijn verandering in gaat komen. Maar ook daarbuiten zijn er mogelijk nog zaken die jij graag (anders) zou willen zien op de website. Laat het in dat geval vooral weten! Het bestuur en de webredactie staan altijd open voor feedback, ideeën en tips. Wat betreft de website kan je daarvoor het beste contact opnemen via [email protected], dan kom je direct terecht bij de websiteredactie.

Pssst… Wist je trouwens al dat je tegenwoordig de live (tussen)stand van de 1e klasse C ook via onze website kunt volgen? Niet langer meer een extra app downloaden, maar gewoon via onze site of club-app dus! Hoe werkt dat dan? Ga naar Voetbal > Senioren > Heren 1. Kies dan het kopje “competitie” en klik vervolgens het tabblad “uitslagen” aan. Nu verschijnen alle teams in de 1e klasse C met de meest recente uitslag en gedurende de website wordt deze automatisch ge-update. Heb je vragen hierover? Laat het ons vooral weten, want bij meerdere vragen wijden we hier natuurlijk nog graag een artikeltje aan.

Bron: Beeld: Patrick Fore via Unsplash.com (bewerkt)

2019 Veilig sportklimaat Voetbalassist Website