Eerste toernooi staat alweer op het programma

7 april 2019 8:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: april.

In april wordt als allereerste de Jumbo Plaatjes-Actie afgesloten. Tot en met vandaag (zondag 7 april) kreeg iedereen nog voetbalplaatjes per €10,- aan boodschappen, maar dan is het echt afgelopen. Zondag 7 april wordt er dan nog een ruilmiddag georganiseerd (van 10.00 uur tot 13.00 uur) in de kantine van RKSV Prinses Irene. Meer informatie daarover leest u hier.

Vanaf donderdag 8 april heeft Jumbo Parkstraat Nistelrode wel nog iets anders leuks in petto: er zijn dan namelijk posters (A3-formaat) verkrijgbaar van alle lokale voetbalhelden. Deze zijn gratis af te halen bij de infobalie bij besteding van €20,- aan boodschappen. Let op, van elke voetbalheld is maar één poster en bij het afhalen dien je een legitimatiebewijs te hebben van de afgebeelde voetbalheld (i.v.m. de privacywetgeving).

Verder loopt de jeugdlotto nog gewoon door in de maand april. Er zijn al wat mooie geldprijzen de deur uit gegaan, maar we zijn nog niet op de helft van alle trekkingen! De supportersclub organiseert deze actie al jaren in samenwerking met onze jeugdleden. Dat is niet het enige wat de supportersclub traditioneel altijd op zich neemt: zij organiseren ook tweemaal per jaar een bingo. Maandag 15 april is het weer tijd voor de Paasbingo. Deze keer is het de organisatie wederom gelukt om mooie prijzen te regelen, met nu zelfs als hoofdprijs een zelf samen te stellen vleespakket van Slagerij Van den Tillart!

Dan volgt het paasweekend daar dus op. Dat is qua voetbal in de competitie wat rustiger, maar er zal genoeg reuring zijn op en rond de velden dat weekend. De TOP Oss Cup zal dan namelijk plaatsvinden en ook dit jaar is Prinses Irene weer gastheer voor vele teams uit binnen- en buitenland. Vorig jaar was het weer een zeer aangenaam, sportief en gezellig weekend en dit jaar zijn de verwachtingen niet anders.

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie  > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

Ruilmoment Plaatjes-actie

zondag 7 april 2019