JESS! Korfbal A2 in het nieuw!

9 maart 2019 12:00

Sponsorcommissie

De sportvereniging leeft natuurlijk van haar leden. Elk weekend spelen velen hun korfbal- of voetbalwedstrijd. Er zijn gelukkig vrijwilligers die er voor zorgen dat alles op rolletjes loopt, maar ook financiële ondersteuning is nodig. Gelukkig zijn er in de omgeving van Nistelrode veel gulle sponsoren die hun steentje bijdragen in allerlei vormen, zoals bijvoorbeeld het sponsoren van een team. Jess Design is zo’n onderneming die onze vereniging steunt: onlangs is A2 in het nieuw gestoken!

De dames van de A2 waren daar zo blij mee, leest u vooral mee:

Maart - A2 in het nieuw gestoken - Logo Jess Design
"JESS! Nieuwe jacks voor de korfbalsters van de A2

JESS! Op 23 februari kregen de dames de nieuwe trainingsjacks overhandigd door Maarten en Inge van de Goor van JESS DESIGN.

JESS! Door deze nieuwe jasjes kan de A2 zich zowel bij uit- als thuiswedstrijden als één team presenteren.

JESS! Namens Prinses Irene en het hele A2-team: bedankt JESS DESIGN voor de sponsoring van de nieuwe jassen!"

Wilt u ook graag iets betekenen voor de club? Dat horen we natuurlijk graag! In het geval van sponsoring kunt u hiervoor contact opnemen met de sponsorcommissie. Benieuwd op wat voor manieren u de vereniging financieel kunt ondersteunen? Klik dan vooral even hier!

Maart - A2 in het nieuw gestoken - Foto 1
Maart - A2 in het nieuw gestoken - Foto 2