Feestelijk begin van maart

1 maart 2019 18:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: maart.

Maart begint voor de meesten al goed: er kan lekker gehost worden (de jeugd heeft gister al een voorproefje gehad!) en zelfs voor hen die niets met carnaval hebben zit er wat in, aangezien zij vaak wel kunnen genieten van wat vrije dagen. Ook het voetbal en korfbal neemt even een weekendje rust dit carnavalsweekend.

De donderdag na de carnaval wordt er gestart met de jeugdlotto, of preciezer gezegd: de eerste trekking daarvan. Normaliter zijn de trekkingen op dinsdagavond, maar vanwege carnaval is het nu deze ene keer op een andere dag.
Zoals elk jaar is de organisatie in handen van de Supportersclub die zo, samen met onze jeugdleden, een mooie bijdrage wil ophalen om te kunnen besteden aan o.a. D-kamp voetbal, korfbalkamp, winterzaalprogramma voor voetbal en korfbal én aanschaf materialen, zoals o.a. ballen, netten en korven. De jeugdleden zijn al langs de deuren geweest en hebben al hun verkochte loten ingezameld. Het is echter nog steeds mogelijk om mee te doen, want via de website is het invulformulier ook nog te downloaden. Meer informatie daarover? Klik dan even hier!

Zondag 17 maart is het de beurt aan de seniorenleden (en hun supporters) om de kantine op z’n kop te zetten. De activiteitencommissie is weer druk bezig om een leuk feest op touw te zetten. Meer informatie daarover volgt snel, dus houd de website en facebook in de gaten!

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

Lotto: trekking 1

donderdag 7 maart 2019

Lotto: trekking 2

dinsdag 12 maart 2019