B1 heeft nieuwe trainingsjassen

23 februari 2019 18:00

Korfbal B1

De sponsor van de B1, WTI installatiewerk, heeft de meiden van de B1 van nieuwe trainingsjassen voorzien. Zo komen ze namens Prinses Irene professioneel voor de dag bij hun wedstrijden en tijdens hun warming-up.

Februari - shirtuitreikingen B1 - logo WTIPrinses Irene B1 speelt in de zaal in de hoofdklasse – een uitdagende klasse. De meiden laten wekelijks zien dat ze goed op dit niveau mee kunnen. Helaas zien we dit niet terug in de stand van deze zaalcompetitie, waar het team momenteel op de laatste plaats staat met vier punten. Een vertekend beeld als je ziet hoe goed ze presteren. Zo verloren ze maar liefst drie wedstrijden met maar 1 punt verschil en afgelopen week werd er nog gewonnen in de derby van Altior.

Namens Prinses Irene, de speelsters en begeleiding bedanken we William en Eveline Toonen voor de sponsoring van de mooie trainingsjasjes.

Februari - shirtuitreiking B1

Bron: Beeld: Teun Bevers, WTI Installatietechniek BV