Agenda februari belooft veel goeds

1 februari 2019 20:00

Webredactie

Prinses Irene is een levendige vereniging. Naast dat vrijwilligers en leden hun beste beentje voor zetten op sportief gebied, doen ook veel mensen hun best om daarbuiten activiteiten te organiseren. Om u toch op de hoogte te houden van al deze activiteiten, zijn deze terug te vinden in de agenda op de website. Daarnaast geven we graag elke maand een kleine agenda-update voor de komende maand, in dit geval: februari.

De competitie voor de voetballers zou eigenlijk al een paar weken op gang moeten zijn (in ieder geval voor ons eerste herenelftal), maar het weer gooit daar aardig roet in het eten. Hopelijk is dat dit weekend wat anders en kunnen de geplande wedstrijden wel worden gespeeld, want een uitloop is vrijwel niet mogelijk en doordeweeks voetballen heeft ook niet de voorkeur. De korfbalsters hebben gelukkig wel door kunnen spelen, aangezien zij op dit moment nog bezig zijn met de zaalcompetitie!

Traditioneel wordt er in de winterstop-periode door de quizcommissie weer een mooie quiz op touw gezet. Ook dit jaar lijkt het weer een geslaagde editie te worden. Maandag 4 februari en maandag 11 februari zijn de laatste voorrondes. Eerder wisten Heren 4, Heren 5 en Korfbal 2 zich al te verzekeren van een plekje in de finale. De winnaars van de vierde en vijfde voorronde komen daar nog bij.
Vrijdag 22 februari is dan de finale. Allereerst zal er gestart worden met de mini-dartscompetitie, waarna de quiz-finale echt van start gaat. Benieuwd wie er met de Gerard Janssen-wisselbokaal (darten) en Jan de Looyer-wisselbokaal (quiz) mee naar huis gaat? Natuurlijk is iedereen van harte uitgenodigd om bij de quiz te komen kijken en onder het genot van een drankje de teams aan te moedigen.

Maandag 11 februari gaat ook de Jumbo Plaatjes-actie echt van start. Vanaf die dag kan er bij de Jumbo Parkstraat Nistelrode worden gespaard. Ook zijn er speciale boeken verkrijgbaar waarin je al deze speciale Prinses Irene-plaatjes kunt bewaren. Dat is ter ere van een jubileum: Prinses Irene is 5 augustus 1939 gesticht en de snelle rekenaar weet dan dat de club dit jaar 80 jaar bestaat! Hoe het precies zit met sparen volgt nog op de website en onze facebook-pagina. Houd deze dan ook zeker in de gaten!

De kortste maand op onze kalender wordt ook dit jaar op 28 februari afgesloten en deze keer wel heel speciaal: de carnavalsavond voor de (Nisseroîse) jeugd! Traditioneel vindt op de donderdag vóór carnaval altijd bij Prinses Irene een waar carnavalsbal plaats, waarbij ook de Prins en zijn gevolg én de Jeugdprins en zijn gevolg een luidruchtig en gezellig bezoekje brengt aan onze kantine. Daar moet je bij zijn geweest! Houd ook hiervoor de website in de gaten, want meer informatie volgt nog.

Dan sluiten we deze agenda-update met een ware cliffhanger... Achter de schermen is men volop in voorbereiding voor een heel speciaal moment. Natuurlijk wil men dat ook zeker delen met alle leden van Prinses Irene. Er zijn maar twee dingen die de organisatie daar nu bekend over wil maken, en dat zijn: 1. Het vindt plaats op zaterdag 9 februari en 2. Zaterdag 2 februari maken we hierover meer bekend. Dat wordt spannend!

In de tussentijd kunnen er meer activiteiten worden toegevoegd aan de activiteitenagenda. Het kan dan ook geen kwaad om deze af en toe in de gaten te houden. Op de homepage van de website kan men de vijf aankomende activiteiten vinden, de rest is te vinden in de activiteitenagenda op de website. De activiteitenagenda is overigens te vinden in het menu onder Organisatie > Agenda.

Voor u hier even op een rij wat er de komende maand op de agenda staat!

Quiz: Voorronde 4

maandag 4 februari 2019

aanvang: 20:00

???