Hennij is 40 jaar kaderlid

12 januari 2019 18:00

Bestuur

Op donderdag 17 januari aanstaande staan we even stil bij het 40 jarig kader jubileum van Henny van der Heijden. Henny die de huldiging van de overige jubilarissen regelt is dus nu zelf aan de beurt.

Een hele prestatie waar we als vereniging dankbaar en trots op zijn. De jubilaris is iemand die vele functies binnen onze vereniging heeft bekleed en tot op heden nog steeds deel uit maakt van ons algemeen bestuur. Daarom wil het bestuur dan ook graag stil staan bij dit moment. Op verzoek van Hennij zal er een informele bijeenkomst zijn op donderdag 17 januari vanaf 21.00 uur in onze kantine. Voorafgaand aan deze bijeenkomst is er een etentje aangeboden aan Hennij, zijn familie en een aantal genodigden.

Iedereen is welkom op een eigen persoonlijke manier stil te staan bij dit jubileum. Het bestuur ziet iedereen dan ook graag tegemoet aanstaande donderdag, vanaf 21.00 uur in de kantine!
Bron: Beeld: archiefbeeld RKSV Prinses Irene (bewerkt)

2019 40 jaar Hennij van der Heijden Huldiging Jubilaris Jubileum Kader en Staf Uitgenodigd