Kaderleden Prinses Irene gehuldigd

28 december 2018 10:00

Bestuur

Op donderdag 13 december zijn negen kaderleden van RKSV Prinses Irene in het zonnetje gezet vanwege hun inzet als kaderlid van 25 jaar of langer binnen onze vereniging. Ter gelegenheid hiervan werd hen samen met hun partner een etentje aangeboden in Eetcafé ’t Pumpke.

De jubilerende kaderleden zijn Willy van den Bogaart, Ties Daverveld, Jos van Erp, Ans van der Heijden, Leen Lindhout, Bart van der Linden, Ron van Roosmalen, Cor van Schadewijk en Marion Spierings. Tijdens het zeer goed verzorgde diner werden de jubilerende kaderleden persoonlijk toegesproken door één van onze drie voorzitters en werden de activiteiten die zij vele jaren voor onze vereniging hebben verricht benoemd en werden de leden daarvoor bedankt.

Voor elke jubilaris was er een persoonlijk aandenken, alsmede een mooi streekpakket en natuurlijk een boeket bloemen.

Zowel het bestuur als de jubilarissen met hun partners hebben genoten van deze gezellige en in het geheel goed verzorgde avond. De jubilarissen hebben dit dan ook dubbel en dwars verdiend, waarvoor nogmaals onze dank.

December - Jubilerende kaderleden gehuldigd - groepsfotoVan links naar rechts (staand): Ties Daverveld, Ron van Roosmalen, Bart van er Linden, Willy van den Bogaart, Jos van Erp
Van links naar rechts (zittend): Ans van der Heijden, Marion Spierings, Cor van Schadewijk, Leen Lindhout

December - Jubilerende kaderleden gehuldigd - voorzitter Frits van den Hogen
De voorzitters, Frits van den Hogen (foto), Mario van Dijk en Patrick Bevers, hadden ook voor alle jubilarissen een persoonlijk woordje.

December - Jubilerende kaderleden gehuldigd - oud-voorzitter René van de Ven
Ook oud-voorzitter René van de Ven kwam langs, die natuurlijk tijdens zijn voorzitterschap de jubilarissen van dichtbij heeft meegemaakt.

Bron: Beeld: Teun Bevers

2018 Huldiging Jubilaris Jubileum Kader en Staf Ledennieuws