16 december weer feest!

2 december 2018 0:00

Activiteitencommissie

Zondag 16 december worden alweer de allerlaatste wedstrijden van het jaar 2018 gespeeld door de seniorenvoetballers, voetbalsters en korfbalsters. Alleen korfbal 1 heeft de week erop nog een wedstrijd te gaan. Om het jaar naast sportief ook feestelijk af te sluiten is het dus weer tijd voor een kantinefeest!
Traditioneel wordt de kantine dan weer omgetoverd in een skihut, maar dit jaar gooit Prinses Irene het over een andere boeg: dit jaar is het tijd voor een Foute Kerst Party! Iedereen is hierbij van harte welkom en natuurlijk mag je dan ook je foute kersttrui aan iedereen showen.

We gaan weer voor een mooie middag en avond vol gezelligheid en muziek. DJ Peer zorgt weer voor de sfeer met zijn platen en zangkunsten. Het belooft een onvergetelijk dag te worden, want een special guest maakt zijn opwachting. Niemand minder dan Johnny Romein, ook wel bekend van de hit De Vrolijke Koster, zal rond de klok van half 5 een optreden geven. Kortom: sluit 2018 samen met je teamgenoten, vrienden en supporters af en wees er bij!

Om 13.30 uur gaat het feest van start. Zet jezelf op aanwezig op het facebook-event  om ook op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes. Wij hebben er in ieder geval weer gru-we-lijk zin in!

Bron: Beeld: Berk Music (YouTube)

Activiteit Foute Kerstparty Heineken Kantinefeest Samenwerking Winterstop activiteitenkalender winterafsluiting