Amauri op weg naar de top!

27 september 2018 15:00

Webredactie

Amauri Ubro is een talentvolle voetballer. Dat weten ze bij Prinses Irene, waar er ook mensen rondlopen die de ontwikkeling van de jongste voetballers in de gaten houden zoals trainers, scouts en mensen van de jeugdopleiding, maar ook buiten Nistelrode is zijn voetbaltalent opgevallen. Zo is hij nu gescout door Vitesse!

September - Amauri Ubro gaat op stage bij Vitesse!Op dit moment loopt Amauri stage bij de Arnhemse club. Hij is daar uitgenodigd voor twee testtrainingen. Het is overigens niet de eerste keer dat Amauri zoiets mee maakt, toen hij nog in de JO9-1 voetbalde was hij ook al gescout door NEC!

Een vereniging als Prinses Irene kan alleen maar trots zijn op zo’n talentvol jeugdlid. Spelplezier staat natuurlijk voorop in de jeugd bij RKSV Prinses Irene, maar stiekem is het een jongensdroom voor velen om op hoog niveau te mogen voetballen. Heel veel succes met dit avontuur en hopelijk komt er een mooi vervolg voor Amauri!

Bron: Beeld: B. Ubro (privé)

2018 2018-2019 Amauri Ubro Jeugd Ledennieuws Vitesse Voetbal