Prinses Irene kan trots zijn

25 juni 2018 18:00

Webredactie

De afgelopen weken stond de club veelal stil bij het sportieve succes van o.a. het eerste voetbalelftal. Iedereen is zich er echter van bewust dat de club bestaat uit méér dan alleen dat. Vrijdag 1 juni was dat goed merkbaar, want die avond werd er een gemêleerd gezelschap gehuldigd van personen die 25, 40 en zelfs 70 jaar lid waren van onze prachtige vereniging. Deze leden waren en zijn actief bij alle afdelingen van de vereniging; korfbal en voetbal, jeugd en senioren, als speler of kaderlid. De gemene deler onder de gehuldigden? Clubliefde!

Maar liefst 41 leden werden gehuldigd. Dat komt doordat het bestuur een inhaalslag aan het maken is met de huldigingen, waardoor het de afgelopen jaren werd opgestapeld. De organisatie wilde er desalniettemin een gezellige avond van maken en het officiële gedeelte niet onnodig rekken. Zoals (destijds nog) voorzitter René van de Ven zei: “Ik voorspel wat dorst, dus we houden de vaart erin!”. De organisatie had dat goed ingeschat, want het werd gezellige avond waarbij nog lang werd nageborreld!

De volgende personen werden gehuldigd:

70 jaar:

Antoon van Dijk

40 jaar:

Gerard van Dijk en Leen Lindhout

25 jaar:

Henk Albers, Sabine Beems, Ellen Bevers, Marieke Bevers, Sabine Bevers, Willy van den Bogaart, Ilse Cuijpers-van der Heijden, Theo van der Doelen, Wendy van Erp-van de Heuvel, Jos Exters, Mark van Geffen, Maarten van der Heijden, Rens van der Heijden, Rob van de Heuvel, Frits van den Hogen, Joris Jansen, Dennis Knuit, Suzanne Kouwenberg-Bongers, Toine Langens, Jolan Martens, Jeroen de Mol, Pierre de Mol, Edwin van Niftrik, Leon Raaijmakers, Ruud van Rooij, Jeroen van Roosmalen, Jheroen van Roosmalen, Peter van Roosmalen, Piet Rovers, Jeanne van Schadewijk, Theo van Tilburg, Judith Timmermans, Antoon Timmers, Maike Timmers, Tjeu Vogels, Erik van Wanrooij, Bart van de Wetering, Paul van de Wetering, Jan Wijdeven

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 5De avond werd gepresenteerd door René van de Ven, Mario van Dijk en Frits van den Hogen. Zij hadden ook deze keer voor elke jubilaris een persoonlijk woordje, waarna zij één voor één naar voren werden geroepen. Hier en daar was er wat sprake van wat sluikreclame (“schilderwerk van P. van Roosmalen”), maar het viel op dat elke jubilaris op zijn of haar manier mooie dingen heeft gedaan voor de club. Opvallend was ook dat er ‘groepjes’ te zien waren onder de gehuldigden, zoals bijvoorbeeld een aantal personen die toevallig (?) allemaal hadden gespeeld in Heren 8.

Natuurlijk was er ook speciale aandacht voor een drietal jubilarissen: Gerard van Dijk en Leen Lindhout, die beide al zeker 40 jaar lid zijn, en Antoon van Dijk (zie foto links), die zich al 70 jaar lid van Prinses Irene mag noemen!

Er werd vooraf treffend gerefereerd aan het volgend jubileum én de volgende generatie. Het belooft in ieder geval een mooie toekomst voor onze trotse vereniging. Van harte gefeliciteerd aan alle jubilarissen!

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 1

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 2De jubilarissen ontvingen uit handen van Lizelle van Zutphen (secretaris) en Clarien van de Middegaal (penningmeester) een ere-spelde en een oorkonde.

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 3Leon Raaijmakers is duidelijk trots op zijn oorkonde!

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 4
Leen Lindhout werd gehuldigd voor zijn 40 jarig-lidmaatschap.

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 6
Ook de korfbal-afdeling was goed vertegenwoordigd op de huldiging. Een prestatie waar de dames trots op mogen zijn!

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 7

Juni - Huldiging jubilarissen 02-06-2018 - 8
Meer dan 1100 jaar lidmaatschap op één foto; dan kun je als vereniging alleen maar trots zijn!
Bron: Beeld: Teun Bevers

2017-2018 2018 Huldiging Jubileum Ledennieuws