De puntjes op de I

21 juni 2018 21:00

Korfbalcommissie

30 juni viert de korfbalafdeling van RKSV Prinses Irene haar 40-jarig jubileum. Er is een speciale commissie op touw gezet die druk bezig om alle activiteiten te organiseren. De afgelopen weken zijn er al verschillende keren berichten verschenen over het jubileum, maar de jubileumcommissie heeft nu een belangrijk bericht voor alle aanwezigen!

“De datum waarop we ons 40-jarig jubileum gaan vieren nadert met rasse schreden. Achter de schermen is er keihard gewerkt om er 30 juni een onvergetelijke feestdag van te maken.
In de middag zal vanaf 13.00 uur het priktoernooi van start gaan op ons eigen mooie korfbalveld. Maar liefst 42 teams zullen deze middag de strijd met elkaar aangaan en proberen om als winnaar van dit jubileumtoernooi de boeken in te gaan. We hopen dat er veel supporters aanwezig zullen zijn om onze teams te komen aanmoedigen.
’s Avonds zal vanaf 20.30 uur de feestavond beginnen. Onder aanvoering van DJ RWP mogen de beentjes van de vloer en zullen we er alles aan doen om er een spetterend feest van te maken.

Alle deelnemers aan het priktoernooi ontvangen deze week een bevestiging per mail. Bij deze bevestiging ontvang je ook de indelingen en wedstrijdschema’s.
Ook diegenen die zich aangemeld hebben voor de feestavond ontvangen een bevestiging per e-mail met de laatste details voor deze avond.
Houd dus je mailbox in de gaten!

Toch nog vragen? Spreek gerust een van de leden van de jubileumcommissie aan of stuur een e-mail naar [email protected].

We hebben er zin in!

Tot 30 juni.

Groetjes,
De jubileumcommissie 40-jaar korfbal Prinses Irene