Laat je horen zondag voor ons eigen oranje!

30 mei 2018 10:00

Webredactie

Komende zondag 3 juni speelt Prinses Irene in de nacompetitie een thuiswedstrijd tegen Caesar uit het Limburgse Beek. Inzet in deze nacompetitie is promotie naar de 1e klasse! Wil je een eersteklasser worden, dan moet je drie wedstrijden winnen. De nacompetitie wordt gespeeld volgens het knock-outsysteem, dus elke wedstrijd is een finale op zich! De mannen van ons eerste kunnen daarbij alle support gebruiken!

De wedstrijd wordt thuis gespeeld tegen het Limburgse VV Caesar. Wij roepen iedereen die Prinses Irene een warm hart toedraagt op om het team zondag te steunen. Een zee van in oranje geklede supporters die onze mannen naar de volgende ronde supporteren, we hebben in het verleden laten zien hoe prachtig dat kan zijn!

1E RONDE NACOMPETITIE
PRINSES IRENE 1 - VV CAESAR 1