Alles of niets!

20 maart 2018 12:00

Webredactie

Na een uitstekende overwinning afgelopen zondag moeten onze korfbalsters morgen (woensdag 21 maart) om 20:00 een alles of niets wedstrijd spelen tegen de Peelkorf in Sporthal De Wetteling te Venray. In dit laatste duel gestreden om lijfsbehoud in de Topklasse of degradatie naar de hoofdklasse. Ze kunnen alle support gebruiken!

De dames verloren de eerste play-off wedstrijd, maar dwongen afgelopen zondag met hun overwinning een beslissingswedstrijd af. Dit zal dus de derde ontmoeting worden van de teams in twee weken tijd. De winnaar van deze wedstrijd, en dus de winnaar van het 'best of three'-duel, zal volgend jaar uit komen in de Top-klasse (zaalcompetitie. De verliezer degradeert naar de hoofdklasse.

De dames zullen hard gaan strijden om hun plekje op te eisen. Zij verwelkomen dan ook iedereen die hen aan wil moedigen en ze vinden het al helemaal top als je in het mooie Oranje gekleed bent. Help onze meiden mee naar de overwinning en ben er bij in Venray!

PLAY-OFF WEDSTRIJD (3/3)
PEELKORF K1 - PRINSES IRENE K1