Jeugdcommissie blijft intact

10 maart 2018 9:00

Jeugdcommissie

De Jeugdcommissie voetbal zal volgend seizoen (2018/2019) in dezelfde samenstelling blijven bestaan. Op dit moment bestaat de commissie uit Patrick Bevers (voorzitter jeugdafdeling), Marleen Langenhuizen (wedstrijdsecretaris), Daphne van der Heijden (secretaris), Melis van de Bovenkamp (klasseleider JO13 t/m JO19 ) en Marc Peters (klasseleider JO7 t/m JO11).

De commissie is verantwoordelijk voor alle (organisatorische) randzaken rondom het jeugdvoetbal bij RKSV Prinses Irene. Er staan nog een paar mooie uitdagingen te wachten om een aantal zaken beter te organiseren. De aandacht zal (nog) meer richting o.a. de materialen voor de jeugdafdeling gaan en  willen we ook meer nieuws over de jeugdafdeling op de website gaan verzorgen. Zo zijn er altijd punten die verbeterd kunnen worden.

De Jeugdcommissie doet hun uiterste best doen om iedereen zo goed mogelijk te helpen en te ondersteunen waar dit nodig is. Leden, of ouders van leden, die tips hebben of graag iets onder de aandacht willen brengen, kunnen dit natuurlijk altijd aangeven.
Daarnaast zijn mensen die iets willen betekenen voor het jeugdvoetbal en de jeugdcommissie altijd welkom. Meld je in dat geval bij Patrick Bevers (voorzitter).

2018-2019 Jeugd Jeugdcommissie Kader en Staf Voetbal