KAMPIOENALERT: Midweek nooit te oud voor een feestje

6 maart 2018 6:00

Webredactie

Wat er in een week toch veel kan veranderen: afgelopen woensdag speelde onze midweek van de korfbalafdeling haar een na laatste wedstrijd van de zaalcompetitie. Deze werd overtuigend gewonnen met 13-7 en ach, ze staan op een keurige 2e plek! Een kampioenschap zat er waarschijnlijk niet in, maar niets is minder waar!

Wat bleek; de nummer 1 (De Kangeroe, red.) heeft op diezelfde woensdag verloren en hebben geen wedstrijd meer te spelen. Dus als onze fanatieke, gezellige, misschien ietwat oudere ervaringsdeskundigen van de midweek winnen of gelijk spelen morgenavond (woensdag 7 maart) dan is het kampioenschap toch een feit!

En daar gaan de dames natuurlijk voor, want ze zijn nóóit te oud voor een feestje! Dus heeft u woensdagavond 7 maart 2018 niets te doen, de midweek kan alle support gebruiken.

KAMPIOENSWEDSTRIJD
FLASH MIDWEEK - PRINSES IRENE KORFBAL MIDWEEK