"Sorry trainer, maar..."

15 februari 2018 17:00

Webredactie

Dit weekend begint voor een groot deel van de voetbalteams weer de competitie. Dat betekent ook dat er de afgelopen weken getraind moest worden om weer fit op het veld te kunnen verschijnen. Dat is met de kou niet altijd een pretje. Wat zijn nou smoesjes (of vooruit, 'geldige' redenen) om onder de training uit te komen? De moeite van het lezen waard, voor zowel speler als staf, met een flinke knipoog natuurlijk!

Op facebook is De Kelderklasse actief.  Zij verzamelen grappige, maar soms zeker ook wel typische, situaties die voorkomen bij het (lagere) amateurvoetbal. Sommige zaken zien wij niet zo snel op onze club gebeuren. Wat dat betreft mogen we trots zijn op zo'n goed georganiseerde vereniging waar vele vrijwilligers er samen met de actief sportende leden er voor zorgen dat alles goed in orde is. Natuurlijk betekent dat niet dat we niet kunnen gniffelen over wat er allemaal te zien is op en rond het veld.

Zo worden er ook regelmatig opmerkelijke redenen ingestuurd waarom een speler niet zou kunnen trainen of spelen. Met deze kou gebeurt dat natuurlijk 'toevallig' ietsje vaker. Wat er dan zowal wordt gezegd? Leest u vooral even mee!

Zijn we al door de smoesjes heen? Hier weer wat verse. Je weet nooit wanneer ze van pas komen, doe er uw voordeel mee ??

Geplaatst door De Kelderklasse op woensdag 7 februari 2018
Bron: De Kelderklasse, Beeld: Muta Sport BV