Speeldagenkalender bekend voor senioren

14 februari 2018 15:00

Webredactie

Een paar dagen geleden was al bekend wanneer de voetbalcompetitie voor de senioren begint, maar nu is ook de speeldagenkalender voor 2018-2019 bekend. In het schema staat voor alle seniorenvoetbalteams die actief zijn bij Prinses Irene (dus zowel mannen als vrouwen en ook 35+) de indeling. De competitie eindigt in ieder geval voor alle teams op 26 mei 2019.

Nu hangt het af van het aantal deelnemers in de competitie of er nog weken zijn dat teams worden vrijgeroosterd. De indeling voor de competities kan de KNVB natuurlijk nog niet bekend maken, aangezien we daarvoor het einde van de competitie en de uitslag van nacompetitie af moeten wachten.

De speeldagenkalender vertelt ons wel dat er, zoals altijd, rekening is gehouden met o.a. carnaval (eerste weekend van maart). Dit seizoen is het zo dat de combinatie van een later gestart seizoen en een Pinksteren dat vroeg valt er voor zorgt dat er wedstrijden zijn met Pinksteren. Volgend seizoen valt Pinksteren niet meer samen met de reguliere competitie, omdat volgend jaar Pinksteren simpelweg wat later valt. De Nisseroîse kermis zal in 2019 voor de meeste teams niet in het gedrang komen!

Wil je zelf even zien hoe de speelrondes vallen? Je kunt de speeldagenkalender (een PDF-bestand) is hier vinden.
Bron: KNVB

2018-2019 KNVB Voetbal