Pupil van de week: Mees Geurts

11 april 2024 0:00

Webmaster

Waarschijnlijk zullen een aantal oplettend lezers zich afvragen of ze deze naam niet eerder voorbij zagen komen dit seizoen. Dat klopt helemaal! Mees was eind 2023 pupil bij de wedstrijd tegen Avanti ‘31. Helaas wat dat voor hem geen feest. In die wedstrijd zag hij voor zijn ogen dat de aanvoerder van de Schijndelnaren, op heel ongelukkige wijze zijn been brak. Dat wil je als kind, en natuurlijk geldt dat voor iedereen bij deze wedstrijd, niet meemaken. Vandaar dat er is besloten om Mees komende zondag bij de wedstrijd tegen Handel opnieuw pupil van de week te laten zijn.

Door hier te klikken of op de knop, ‘pupil van de week’ , stelt Mees zich opnieuw voor.

Pupil van de week 2023-2024