Pupil van de week: Eef Govers

16 november 2023 0:00

Webmaster - Illustratie: Janine Kerkhof

Zondag bij de wedstrijd van onze vrouwen tegen Nuenen (2), is een leerling van de de Beekgraaf school pupil van de week. De vrouwen van ons 1e elftal legden haar een aantal vragen voor die we letterlijk overnemen, evenals de beantwoording daarvan. De vraag van welke Nederlandse club ze supporter is staat er niet tussen. Ze staat echter op de foto met PSV mascotte "Foxy", dus dat laat zich raden.

Wil je meer over haar te weten komen, ga dan naar de knop " Pupil van de Week", onderaan deze pagina. of klik

Pupil van de week 2023-2024