1e elftal oefent vanavond

16 januari 2024 0:15

Webmaster

IJs en weder dienende, voetbalt ons 1e elftal vanavond (dinsdag 16 januari) in een thuiswedstrijd tegen EGS ‘20. De fusieclub die is ontstaan uit GVV ‘57 (Grave), Estria (Escharen) en SCV ‘58 (Velp). De fusieclub heeft een van de mooiste accomodaties (foto) in deze regio. Maar ook die van ons mag er natuurlijk zijn, zullen onze tegenstanders vanavond beamen.

Het is een pittige tegenstander, want de ploeg is koploper in de 3e klasse D. Deze wedstrijd is de laatste oefenwedstrijd waarin de nieuwe coach Ton Berens nog eens kan beoordelen wat de kwaliteiten van zijn spelers zijn. Zondag staat namelijk de derby tegen DAW op de rol en dat is dus voor de competitie.
De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Oefenwedstrijd