Peter en Elly bedankt

15 januari 2024 12:00

webmaster- Foto: BD - Jeroen Appel/ Van Assendelft

Zondag 14 januari werd op een grootse wijze door personeel en genodigden afscheid genomen van Peter en Elliy van Tilburg. Het ondernemersechtpaar gaat, na 45 jaar werkzaam te zijn geweest in en voor de winkel, genieten van hun vrije tijd. Twee van hun zoons Paul en Mathijs nemen de scepter over.

IMG_0625.jpegPrinses Irene heeft altijd kunnen rekenen op de steun van het familiebedrijf, dat al heel lang de hoofdsponsor van onze vereniging is. Het zal even wennen zijn om het echtpaar niet meer in het bedrijf tegen te komen.
Wat de familie in al die jaren in Nistelrode heeft opgebouwd is zelden vertoond in Nederland, laat staan in deze regio. Daarnaast hebben ze altijd het Nistelrodese, maar ook regionale, verenigingsleven en culturele instellingen een warm hart toegedragen.
De Prinses Irene familie wenst hen en hun opvolgers het allerbeste voor de toekomst.

Van Tilburg Mode en Sport