Bekerwedstrijd vrouwen gecanceld

20 oktober 2023 14:15

Webmaster

De bekerwedstrijd die onze vrouwen zaterdag zouden spelen tegen Oranje-Nassau gaat niet door. De Groningse vrouwen hebben zich teruggetrokken uit het bekertoernooi. Dat betekent dat onze vrouwen automatisch een ronde verder zijn.
We schreven het al bij de voorbeschouwing, de Groningse vrouwen zouden, heen en terug, in totaal 450 kilometer moeten reizen. Dat is natuurlijk absurd voor een bekerwedstrijdje, waarvan je ook al van tevoren weet, dat je maximaal een of twee rondes verder komt, omdat je dan daarna veel te sterke tegenstanders krijgt.
De loting voor de volgende ronde zou in onze kantine plaatsvinden, maar gaat ook niet door.
Er wordt nog geprobeerd dit weekend een vriendschappelijke wedstrijd te organiseren voor onze vrouwen, maar het is zeer de vraag of dat dit gaat lukken.

bekertoernooi 2023-2024