Pupil van de week: Jeyda Gunduz

12 oktober 2023 0:00

Webmaster- illustraties: Janine Kerkhof

Zondag speelt ons vrouwenelftal een echte derby. Nooit Gedacht uit Geffen, de club waar ooit Ruud van Nistelrooij begon, is dan de tegenstander. Bij die wedstrijd zal Jeyda Gunduz de pupil van de week zijn. Ze komt uit een bekend voetbalgeslacht. Enkel ooms hebben vroger in het 1e herenelftal gespeeld, Amandus Ikanubun en een neef van hem Jevaro kenne we natuurlijk ook als voetballer, tegenwoordig is hij assistent trainer bij het 1e herenelftal. Bij de vrouwen zijn er ook een paar die Jeyda kent. Wil je dat weten en nog veel meer?

Klik dan hier of ga naar de knop van 'pupil van de week'

Pupil van de week 2023-2024