In memoriam: Jan Wielink

24 augustus 2023 9:00

Bestuur

Ons bereikte het trieste bericht dat Jan Wielink zaterdag 19 augustus na een kort ziekbed is overleden. Jan was vorig seizoen een aantal maanden de trainer van ons 2e korfbalteam.

Iedereen in het korfbalwereldje kende Jan, korfbal was zijn lust en zijn leven. Een markant persoon met een enorme kennis van de reglementen binnen onze sport en trouwe bezoeker van vele korfbalwedstrijden.

Aanstaande zaterdag 26 augustus tussen 17.00-18.00, is er gelegenheid afscheid te nemen van Jan in de aula van crematorium Waalstede. Aansluitend is er de mogelijkheid om na te praten met koffie/thee, bij korfbalvereniging Keizer Karel. Dit is aan de overkant van Staddijk waar het crematorium is gevestigd.

Onderstaand de digitale rouwkaart die wij ontvingen.

Namens het bestuur van RKSV Prinses Irene wensen wij zijn naasten veel kracht en sterkte met dit verlies!

Bestuur RKSV Prinses Irene

ee24a594-ffd4-4364-bd7f-d158bce3837a.JPG